S-a lansat “Heineken pentru Comunitati” 2013

Heinken Romania a lansat editia 2013 a programului „Heineken pentru Comunitati”, in parteneriat cu Asociatia CSR Nest. Obiectivului programului este sa sustina si sa dezvolte comunitatile locale in care compania  isi desfasoara activitatea.

Suntem mandri sa lansam cea de-a 3-a editie a programului ”Heinekn pentru Comunitati”, in parteneriat cu CSR Nest. Ca si in anii trecuti, si in aceasta editie sustinem proiectele ambitioase si inovatoare, care construiesc in jurul misiunii noastre de a crea o afacere sustenabila si de a contribui la dezvoltarea comunitatilor in care ne desfasuram activitatea”, a spus  Onno Rombouts, Managing Director, Heineken Romania.

Programul „Heineken pentru Comunitati” a fost lansat in 2011 si, pana in prezent, pentru proiectele castigatoare, au fost acordate granturi in valoare de 652.000 RON: valoarea fondurilor acordate in 2011 a fost de 252.000 RON iar in anul 2012, de 400.000 RON.

Dintre cele 12 proiecte castigatoare de pana acum, 25% trateaza subiecte legate de sanatate, 17% adreseaza probleme sociale, 8% sunt proiecte pentru dezvoltare turistica, iar 50% sunt proiecte mixte (care imbina aspecte sociale, culturale, turistice, de mediu sau sanatate). Cele 8 proiecte castigatoare din 2012 au implicat peste 200 de voluntari.

spot_img

Ultimele știri