Retailerii isi impartasesc experientele verzi

Retaileri din Statele Unite au facut schimb de impresii dupa ce au implementat mai multe programme verzi, in cadrul summitului de sustenabilitate organizat luna aceasta de Institutul de Marketing al Alimentelor, informeaza GreenBiz.

Lantul britanic Tesco, care este afiliat cu magazinele Fresh & Easy din vestul Statelor Unite, inca isi testeaza programul de etichetare a emisiilor de carbon. Compania a ales 20 de produse – becuri, cartofi, detergent de rufe si suc de portocale -, a calculat pentru fiecare produs amprenta de carbon pe intreaga durata de viata si a pus informatiile intr-un tabel. Desi clientilor le-a placut tabelul, compania a descoperit ca este necesar sa ofere mai multe explicatii despre informatiile din tabel, conform ThePacker.com.

De asemenea, reprezentantii Tesco au anuntat ca au rezervat 200 de milioane de dolari pentru proiecte verzi si ca au investit in LED-uri si alte tehnologii eco.

La fel si Fresh & Easy a adoptat cateva programe de mediu. Singurele becuri pe care le comercializeaza sunt eficiente din punct de vedere al consumului de energie, asigura locuri de colectare in magazin unde clientii pot recicla si a rezervat spatii de parcare pentru masinile hibrid.

Wegmans Food Markets, situat in nord estul Statelor Unite, a inceput sa faca experimente verzi in toate sediile companiei si incurajeaza magazinele sa recomande sau sa testeze diferite metode de economisire a resurselor si a energiei.

Un magazin a stins luminile din toate departamentele ca sa vada cate becuri pot fi stinse fara sa-i deranjeze pe clienti la cumparaturi. In cele din urma, magazinul a fost capabil sa opreasca si sa economiseasca 490 de becuri.

De asemenea, Wegmans isi face ambalajele din plastic reciclabil mai usor de identificat si de sortat si lucreaza cu o companie de compostare a deseurilor, reducand astfel cantitatea de gunoi pe care o trimite la groapa.

spot_img

Ultimele știri