Chrissie Hynde, solista trupei The Pretenders, va lansa impreuna cu PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) o campanie impotriva restaurantelor McDonald’s, potrivit Ecorazzi.
Cantareata, cunoscuta ca vegana pasionata, va realiza o parodie dupa popularul slogan “i’m lovin’ it”, denumita “i’m hatin’ it”. In curand, in cadrul campaniei, panouri publicitare cu acest slogan vor fi raspandite prin America, iar copiii vor fi serviti cu "Unhappy Meals". In plus, Hynde va imparti tricourile campaniei publicului prezent la concertele sale.
PETA si solista de la Pretenders au ales sa lanseze aceasta campanie pentru ca filiala americana a lantului de restaurante de fast-food McDonald’s refuza sa adopte standardele reduse de cruzime asupra animalelor. Potrivit PETA, animalele care ajung in meniurile restaurantelor McDonald’s sunt ucise prin metode depasite, care le provoaca o suferinta excesiva.
Recent, Chrissie Hynde s-a alaturat si campaniei “Make animal testing history”, demarata de Vier Pfoten, pentru stoparea testarii pe animale.
Foto: z.about.com