Procter&Gamble si-a fixat o norma de vanzari de 20 milioane de dolari, in urmatorii cinci ani, pentru produsele eco-friendly al caror impact asupra mediului este macar cu 10% mai mic fata de modelele precedente, informeaza WBCSD.
Este prima data cand o companie de produse de consum larg si-a fixat un obiectiv privind vanzarea produselor verzi. P&G isi schimba de asemenea sloganul, "imbunataseste viata consumatorilor cu produse si servicii de firma", adaugand " pentru generatiile prezente si viitoare".
Susan Arnold, directorul P&G, considera noua orientare o schimbare majora si a adaugat ca in viitor compania va fi concentrata pe atragerea consumatorilor de produse verzi. "Trebuie sa dezvoltam produse de mediu sustenabile care sa incante consumatorul. Acesta se asteapta sa ii oferim aceleasi produse bune la aceleasi preturi avantajoase", a declarat Susan Arnold.
Detergentul lichid se afla in centrul strategiei de promovare si vanzare a produselor verzi. Vanzarile acestui produs au ajuns in 2006 la 3,1 milioane de dolari iar pentru urmatorii cinci ani se estimeaza un venit de 15 milioane de dolari. P&G a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 76 milioane de dolari. Compania planifica si o reducere de 10% a deseurilor si a consumului de apa si de energie pana in 2012.
Foto: uk.pg.com