Retailerii americani de succes adopta practicile verzi

Retailerii americani cu performante peste medie in vanzarile anuale sunt preocupati de sustenabilitate in toate ramurile afacerilor lor, acest lucru fiind mai mult decat o strategie de branding sau o metoda de a reduce costurile, potrivit unui sondaj realizat in randul companiilor, informeaza GreenBiz.

Sondajul a incercat sa descopere ce anume ii motiveaza pe retaileri in adoptarea practicilor verzi si modul in care decid directia eforturilor lor in ce priveste sustenabilitatea.

Responsabilitatea ecologica este crescuta in randul retailerilor, arata sondajul. Un studiu similar facut in urma cu un an a relevat faptul ca 44% dintre retaileri considerau sustenabilitatea un aspect strategic, adresat numai anumitor departamente. De data aceasta, 48% dintre retaileri considera ca sustenabilitatea este un element strategic pentru intreaga companie, iar alti 22% sunt de parere ca este importanta pentru anumite departamente.

Mai exact, sondajul face diferenta intre retailerii carora vanzarile anuale le-au crescut cu peste 3% si cei care au avut rezultate mai slabe. Chiar daca nu face o legatura intre sustenabilitate si succesul economic, studiul arata ca exista diferente importante in modul in care cele doua parti abordeaza aspectele ecologice.

Diferentele intre cele doua grupuri ies in evidenta atunci cand este evaluata motivatia lor pentru actiunile de protectie a mediului. In ciuda faptului ca reducerea costurilor este un aspect important pentru toti retailerii, cei de succes asociaza practicile verzi cu imaginea brandului lor si cu responsabilitatea lor etica fata de comunitate. Pe de alta parte, cei cu mai putin succes iau in calcul economia de energie doar din punctul de vedere al reducerii costurilor.
 

Foto: faqs.org

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri