Premiera nationala: aplicatia Facebook care analizeaza consumul individual de apa

Electrolux Romania a lansat, pentru prima data in tara noastra, o aplicatie de Facebook care analizeaza consumul individual de apa, oferind solutii practice si personalizate pentru reducerea cantitatii folosite zilnic de fiecare utilizator care acceseaza aceasta aplicatie.

Aplicatia poate fi accesata pana pe data de 31 decembrie 2013 pe pagina locala de Facebook a companiei Electrolux, in sectiunea special creata: Watermark.

Pe langa informatiile utile si sfaturile pe care utilizatorii le pot obtine in urma rezolvarii testului ce le va dezvalui impactul pe care apa consumata ineficient il are asupra mediului, participantii pot castiga si un echipament Electrolux eficient din punct de vedere al consumului de apa.

Aceasta initiativa nu este doar o parte importanta a angajamentului pe care Electrolux il are fata de tot ce inseamna masuri pentru protectia mediului inconjurator, ci si o parte integranta a strategiei de comunicare orientata in acest an catre mediul online”, a declarat Carmen Georgescu, Marketing Manager East Europe South Cluster, Electrolux.

Electrolux a ocupat in permanenta un loc in clasamentul FTSE4Good, inca de la prima editie din 2001. Si in acest an, compania Electrolux a fost inclusa in clasamentul FTSE4Good si se numara printre liderii pietei electrocasnicelor de uz casnic si profesional in ceea ce priveste factorii MSG (Mediu, Social si Guvernanta Corporativa). In 2013, Electrolux a obtinut un punctaj de 95%, aferent celei mai apreciate companii din categoria „Bunuri pentru uz Casnic si Personal”, ceea ce i-a oferit un loc in top 6 din domeniu.

FTSE4Good este un index destinat sustinerii investitorilor in alegerea companiilor care indeplinesc standardele de responsabilitate sociala corporativa recunoscute la nivel international.

spot_img

Ultimele știri