France Telecom-Orange a continuat eforturile de reducere a impactului sau asupra mediului, obiectivul principal privind protectia mediului fiind reducerea nivelului emisiilor de CO2 cu 20%, in perioada 2006-2020 la nivelul intregului grup, se arata in raportul de responsabilitate sociala corporativa pe 2008.
Cele 12 initiative principale ale strategiei Orange pentru 2012 pun in practica responsabilitatea sociala corporativa, care, la randul ei, au ca directii prioritare includerea, conservarea si grija.
Pentru a indeplini obiectivele legate de conservare, Orange a dezvoltat statii de baza mobile actionate cu energie solara in Africa, ce permit nu doar reducerea necesarului de combustibil, ci contribuie si la imbunatatirea nivelului de trai al populatiilor izolate prin distribuirea surplusului de energie.
Compania a ales si sa aplice „eticheta ecologica” pentru terminalele mobile si fixe vandute de Orange in Franta in vederea constientizarii clientilor cu privire la impactul produselor pe care le achizitioneaza si a implementat un sistem de management de mediu in conformitate cu standardul international introdus deja in 14 tari la sfarsitul anului 2008.
Foto: www.orange.ro