Gigantul britanic Marks & Spencer (M&S) isi va pune in aplicare planul sau de a deveni cel mai sustenabil retailer din lume, pana in 2015, potrivit Reuters.
Planul include extinderea obiectivelor verzi pe care M&S si le-a propus in 2007, transformarea companiei intr-una mai eficienta din punct de vedere energetic si dezvoltarea de noi piete pentru formarea loialitatii clientilor.
„Este, prin urmare, nu doar planul potrivit din punct de vedere moral, dar are si o puternica importanta comerciala”, a declarat presedintele M&S, Stuart Rose.
„De la lansarea planului nostru eco in 2007, numit Planul A, ne-am redus impactul asupra mediului , am dezvoltat noi produse si servicii sustenabile, am ajutat la imbunatatirea vietilor oamenilor din comunitatile noastre locale si am economisit circa 50 milioane de lire sterline fiind mai eficienti in ce priveste consumul energetic”, a explicat acesta.
Presedintele M&S a mai precizat ca noile angajamente ale companiei includ asigurarea ca toate cele 2,7 miliarde de produse alimentare, de vestimentatie si design interior vor avea garantia unei calitati ecologice.
Foto: Reuters