Compania de electronice Philips a anuntat ca pana in 2012 estimeaza ca vanzarile produselor ecologice se vor dubla, ajungand la 30% din totalul vanzarilor companiei.
In 2006 procentul vanzarilor produselor "verzi" a fost de 15%, iar compania si-a luat angajamentul sa produca si sa vanda de doua ori mai mult, prin programul EcoVision, care se focuseaza pe reducerea consumului de energie a produselor si a resurselor interne ale companiei.
Prin EcoVision, Philips doreste sa eficientizeze cu 25% consumul de energie al companiei, iar investitiile in inovatii ecologice se vor dubla la 1 miliard de euro in urmatorii cinci ani. Aceste tinte presupun ca pana la sfarsitul anului 2008 toate birourile companiei vor fi echipate cu sisteme eficiente de iluminare si se va investi in continuare in sisteme de reducere a emisiilor gazelor cu efect de sera in productie si distributie.
Barbara Kux, presedinta Consiliului de Sustenabilitate al companiei, a declarat:"Vrem sa fim o companie care adduce solutii problemelor complexe cum este dezvoltarea sustenabila. Un lucru este sigur, devotamentul pentru mediu si pentru solutiile de eficienta energetica vor fi o caracteristica cheie in dezvoltarea companiei din urmatorii ani. Aceste solutii vor fi valoroase atat pentru Planeta cat si pentru Philips".
Pe langa solutiile pentru eficientizarea consumului de energie pentru produsele de iluminat, Philips are un portofoliu de produse verzi, care contine echipamente medicale, electronice, articole casnice si pentru ingrijire personala.
Foto: hightech-projects.com