Henkel si-a redus emisiile cu 25% in 2009

Henkel si-a redus emisiile de dioxid de carbon cu 25%, consumul de apa cu 37%, cel de energie cu 26% si a produs cu 12% mai putine deseuri in anul 2009, potrivit raportului de sustenabilitate al companiei. VEZI RAPORT

“Dezvoltarea durabila reprezinta unul dintre principalele atribute ale Henkel si in acelasi timp un factor important pentru succesul companiei” a declarat Kasper Rorsted, presedintele Consiliului de Conducere Henkel. “Ceea ce ne propunem sa realizam, inainte de toate, este sa imbinam dezvoltarea de produse de cea mai buna calitate cu o atitudine responsabila fata de oameni si mediul inconjurator” a continuat acesta.

Raportul Henkel asupra dezvoltarii durabile in anul 2009 cuprinde intreg sistemul de valori al companiei, in managementul de achizitie si aprovizionare, productie si logistica, marci si tehnologiii sustenabile si totodata la nivelul relatiilor intre angajati si in dezvoltarea actiunilor de responsabilitate si implicare sociala.

Inovatiile contribuie la dezvoltarea durabila

Din 2008 Henkel a urmarit ca produsele sale sa aiba un impact cat mai mic asupra mediului, sa contribuie la diminuarea consumului de apa, materiale si deseuri produse.

Dintre cele mai recente inovatii Henkel se numara Purex Complete 3-in-1 Laundry Sheets, un produs ultra concentrat care combina detergent, balsam de rufe si solutie cu efect anti-static, cremele Diadermine-premiate de catre Centrul European pentru Fundatia de cercetare a alergiilor (ECARF) cu atributul ECARF pentru Calitate- dar si gama de adezivi Loctite fara halogen, destinati fabricarii echipamentului electronic mobil.

Promovarea consumului sustenabil

“Henkel isi propune sa dezvolte un consum sustenabil, deoarece amprenta ecologica a multor bunuri de consum depinde nu numai de factorii de productie, dar si de utilizarea eficienta a acestora de catre consumatori”, se precizeaza in comunicatul companiei.

Marcile si tehnologiile Henkel sunt folosite zilnic in milioane de gospodarii si procese industriale. Datorita acestora, clientii consuma mai eficient si in mod responsabil resurse esentiale, precum energia si apa.

Foto: Henkel

spot_img

Ultimele știri