Organizatia Greenpeace si miscarea ecologista TckTckTck au intampinat conferinta ONU pe tema incalzirii globale de la Copenhaga cu o campanie originala de sensibilizare a participantilor la intalnire fata de necesitatea stoparii schimbarilor climatice.
Astfel, din prima zi a intalnirii, aeroportul din capitala daneza a fost impanzit cu afise uriase si bannere care infatiseaza figurile imbatranite ale liderilor lumii, asa cum ar putea arata ei in 2020, insotite de mesaje in care acestia isi cer iertare pentru ca au esuat in a stopa poluarea si distrugerea planetei. "Imi pare rau. Am fi putut sa oprim catastrofalele schimbari climatice… Dar nu am facut-o" , spune mesajul inscriptionat pe afisele Greenpeace langa fata mai batrana cu un deceniu a presedintelui SUA, Barack Obama, a cancelarului Germaniei, Angela Merkel, cea a presedintelui Frantei, Nicolas Sarkozy sau cea a premierului britanic Gordon Brown, pentru a numi pe cativa dintre cei vizati de campania Greenpeace.
Toby Cotton, cel care a realizat mesajele de pe afise, a afrimat ca intentia sa a fost ca "liderii lumii sa se gandeasca de doua ori la consecintele actiunilor sau a lipsei lor de actiune".
Desi unii comentatori din industria publicitara au etichetat campania ca fiind "neconvingatoare" si "mohorata", reprezentantii organizatiilor ecologiste au apreciat ca reactia publicului la afise a fost una "fenomenala".