Compania Procter and Gamble (P&G) planuieste sa-si dubleze obiectivele de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera, a generarii deseurilor si a consumului de apa si energie pana in 2012 incercand astfel sa isi intensifice initiativele de protectie a mediului, informeaza GreenBiz.
De exemplu, fabrica sa de hartie din Mehoopany, Pennsylvania, recupereaza caldura pierduta in procesul uscarii hartiei pentru a o refolosi, acest lucru ajutand compania sa diminueze consumul de energie si sa reduca emisiile de gaze cu efect de sera cu 13.600 de tone anual. In 2008, compania a anuntat ca a redus consumul energetic cu 6%, al apei cu 7% si emisiile cu 8%. Acum compania tinteste spre o reducere cu 20% in toate aceste categorii, pana in 2012.
P&G a introdus sapte produse sustenabile anul trecut care fie necesita mai putina energie, fie au ambalaje imbunatatite care genereaza mai putine deseuri sau care necesita un consum mai mic de combustibil la transportare. Un exemplu de astfel de produs P&G sunt detergentii Tide Cold Water si Ariel Cool Clean. Consumatorii observa aceleasi rezultate ale acestor produse in apa rece ca si in apa calda.
Daca toti oamenii din Statele Unite (SUA) ar face acest schimb de la apa fierbinte sau calda la apa rece in masinile de spalat, s-ar reduce pana la 34 milioane de tone de dioxid de carbon, aproximativ 8% din targetul propus de Protocolul de la Kyoto pentru SUA.