Peste 11.000 de copii au participat la cursurile de ecologie din cadrul proiectului educational Green Bee, initiat de Green Revolution, in parteneriat cu Mega Image Romania si Dorna.
De altfel, Green Bee reprezinta primul parteneriat din Romania in domeniul responsabilitatii sociale dintre un retailer si o companie din sectorul FMCG.
“Faptul ca in patru luni am ajuns sa avem 11.000 de copii implicati in acest proiect este un success pentru noi si pentru partenerii nostri, dar cred ca acest success va putera fi masurat peste cativa ani atunci cand acesti copii vor aplica lucrurile pe care le-au invatat”, a spus Corneliu Belciug, director de programe al Asociatiei Green Revolution.
Proiectul de educatie ecologica este adresat copiilor cu varste cuprinse intre 6-14 ani.
“Proiectul Green Bee este unic in Europa, in opinia mea, si unic chiar in lume. Ceea ce imi place in mod particular la acest proiect, si vorbesc si in numele companiei pe care o reprezint, este faptul ca totul se bazeaza pe educarea si dezvoltarea noii generatii”, a declarat Xavier Piesvaux, director general Mega Image.
Prin intermediul acestei initiative s-a urmarit ca micii participanti sa inteleaga cat este de important sa protejeze mediul inconjurator si sa invete cum sa faca acest lucru singuri sau impreuna cu parintii lor. Aceste lucruri le-au fost prezentate cu ajutorul unei aventuri SF care a durat 45 de minute.
La finalul calatoriei, copiii au avut de indeplinit misiuni terestre prin care sa demonstreze ca pot pune in practica informatiile dobandite. pentru castigarea unei tabere de 6 zile in eco Tasuleasa Social.
Green Bee, nominalizat la European Excellence Awards 2012
Proiectul autohton Green Bee, realizat de Green Revolution, a fost nominalizat la editia de anul acesta a European Excellence Awards. Aceasta este cea mai prestigioasa gala europeana care ofera recunoastere pentru cele mai performante si remarcabile campanii din variate sectoare de activitate, de la industrii la ONG.
Proiectul Green Bee a intrat pe lista scurta a nominalizatilor la categoria Ecology & Environment, alaturi de campanii ale unora dintre cele mai mari companii din lume, precum Coca-Cola, Ogilvy Group sau E.ON.
European Excellence este cea mai apreciata competitie la nivel european care rasplateste performanta campaniilor din diverse industrii precum tehnologie, energie, transport, telecomunicatii, ecologie, sanatate, cultura sau turism.
Proiectul Green Bee s-a desfasurat in parcul Tineretului, zona Rozariu, in perioada 22 iunie – 22 octombrie.