Carrefour România va încheia, până la finalul anului, contracte de colaborare cu peste 100 de producători români de fructe și legume ca urmare a campaniei din perioada 7-13 august, potrivit unui comunicat al lanțului de hipermarketuri.
Strategia Carrefour pe termen lung urmărește dezvoltarea economiei României prin susținerea producătorilor locali. Campania din aceasta vară a fost un succes atât din punctul de vedere al magazinelor, cât și al clienților care vor avea acces la produse cât mai proaspete și la prețuri avantajoase. Ne respectăm angajamentul de a importa produse doar atunci când nu găsim furnizori români care să acopere nevoile pieței” a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing, Carrefour România.
Discuțiile cu aproximativ 600 de producători vor continua și pe parcursul anului 2015, timp în care vom evalua capacitatea acestora de a îndeplini criteriile logistice și de calitate necesare.
La nivel național, Carrefour România colaborează cu peste 1.500 de furnizori români și dezvoltă programe care contribuie la consolidarea afacerilor autohtone și la generarea de noi locuri de muncă.
Colț Bio România cu 100 de produse
În magazinele Carrefour din România există deja, de anul trecut, un colț al produselor bio care provin direct de la producătorii înscriși în Bio România. Inițiativa a fost sprijinită de Ambasada Franței la București, cât și de Daciana Sârbu și a venit din dorința de a promova vânzarea produselor bio în România, iar de câteva luni parteneriatul s-a extins și în alte hipermarketuri.
De la 30 de sortimente pe care le-am listat la începutul colaborării noastre cu Carrefour, ne apropiem de 100 de sortimente astăzi. Din păcate nu avem carne ecologică românească”, a declarat, pentru Green Report, Marian Cioceanu, președintele Bio România.
Produsele Bio România sunt listate din 30 octombrie 2013 în toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din țară urmând să fie disponibile în cât mai multe magazine de tip market.