Timp de o saptamana (26 iulie-2 august), 20 de tineri pasionati de publicitate si ecologie au luat parte la scoala de vara Plant Your Brand organizata de Advice Students in Delta Dunarii, insotiti de specialisti din cele doua domenii, cu care au dezbatut teme "verzi".
Scoala de vara a urmarit promovarea unei atitudini responsabile in randul participantilor si a reprezentat o oportunitate de reflectie asupra rolului si impactului fiecaruia in comunitatea din care fac parte. Tinerii au fost selectati pentru spiritul lor inovator, pentru pasiunea pentru ecologie si pentru preocuparea de a-si transpune gandurile in fapte.
Participantii au stat la discutii pe teme verzi cu Dan Dumitrescu, activist Civika.ro, si Teia Catana, presedintele Viitor Plus, Dragos Bucurenci, presedintele MaiMultVerde, si Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom.
„Participantii mi s-au parut foarte dezghetati la minte si foarte prietenosi. Au o chimie buna”, a declarat presedintele MaiMultVerde, Dragos Bucurenci.
Printre activitatile desfasurate in cadrul scolii de vara se numara „ecosinteza zilei”, care consta in impartasirea impresiilor si opiniilor in fiecare zi. De asemenea, ei vor scrie articole pe teme verzi pentru urmatorul numar al revistei AdvertiseIn, dedicat evenimentului Plant Your Brand.
Intorsi acasa, tinerii continua discutiile pe grupul online al scolii de vara si isi fac deja planuri pentru alte evenimente pe teme verzi.
„Sunt foarte pregatiti. Imi place curiozitatea pe care o au. Ei au luat startul mai devreme decat mine. Daca o tin tot asa, vor face de zece ori mai multe lucruri decat am facut eu pana acum”, a declarat Dan Dumitrescu, activist Civika.ro.