Doua treimi dintre americani pornesc de la costuri atunci cand evalueaza sursele de energie regenerabila, potrivit unui studiu realizat de EcoPinion (VEZI STUDIU).
Documentul mai arata ca, fata de acum doi ani, consumatorii inteleg mai bine importanta conservarii si a energiei curate. Cu toate acestea, americanii raman reticenti fata de implementarea surselor de energie regenerabila.
Cea mai mare provocare pentru cei care promoveaza energiile curate este sa transforme sustenabilitatea intr-o valoare economica.
Acest al saselea raport al EcoAlign a avut trei obiective: sa testeze masura in care consumatorii inteleg termenii folositi in media si in industria energetica, sa compare aceste rezultate cu cele din octombrie 2007 si sa testeze opinia generala in legatura cu termenii "retea inteligenta" si "contor inteligent".
EcoAlign, o agentie pentru marketing strategic in domeniul energiei si al mediului, a efectuat 1.000 de studii online in septembrie 2009. Chestionarul a fost completat de reprezentantii tuturor grupurilor de varsta, sex si etnie din SUA.
Foto: icanfixupmyhome.com