Coca-Cola Enterprises, divizia de imbuteliere, marketing si distributie a gigantului, si-a publicat cel mai recent raport de sustenabilitate, care include o serie de tinte de responsabilitate sociala si eforturi pentru protectia mediului, informeaza GreenBiz.
Compania, care are aproape 72.000 de angajati in America de Nord si in Europa de vest, vrea sa isi reduca amprenta de carbon cu 15% pana in 2020, comparativ cu nivelul din 2007. De asemenea, si-a asumat tinte de a deveni “neutra” in ce priveste consumul de apa, adica de a inapoia aceeasi cantitate de apa pe care o foloseste catre rezervoarele locale si intentioneaza sa atinga o cota de reciclare a ambalajelor de 100% pana in 2020.
Compania si-a masurat amprenta de carbon pentru prima data in 2008, cand a descoperit ca este responsabila pentru circa 1,5 milioane de tone metrice de dioxid de carbon pe an. CCE intentioneaza sa reduca aceasta cantitate prin cresterea eficientei energetice, „inverzirea” cladirilor si extinderea parcului auto hibrid.
In ciuda faptului ca a reusit sa isi reduca consumul de apa cu 5% in ultimul an, pana la o medie de 1,73 litri folositi pentru un litru de produs, CCE va continua sa isi imbunatateasca aceasta cota, astfel incat sa ajunga la 1,3 litri consumati pentru un litru de produs.