Orange se implica in reciclarea telefoanelor mobile

Resursele de materiale pretioase mondiale s-ar putea epuiza, in urmatorii 30 de ani, daca se continua producerea de telefoane mobile si a altor sisteme de comunicatii electronice mobile, in actualul ritm de inlocuire, fara a fi reciclate aparatele depasite tehnic sau scoase din uz, a declarat, vineri, Yves Nissim, Deputy Chief CSR Officer – Orange Group, in cadrul conferintei “CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability”.

"In 2010, la nivel mondial, existau in uz peste 1,25 miliarde de telefoane mobile, care incorporeaza materii prime pretioase, iar numarul acestora continua sa creasca. In aceasta situatie devine deosebit de importanta reciclarea materialelor pretioase, care sunt folosite in constructia aparatelor”, a explicat reprezentantul Orange.”Incercam sa comunicam clientilor nostri ca reciclarea telefoanelor mobile este un lucru pozitiv”.

Responsabilitate Sociala a Companiilor in educarea clientilor

De asemenea, Yves Nissim a prezentat o statistica referitoare la timpul petrecut de copii pe internet. Acesta a atras atentia asupra rolului de responsabilitate sociala a companiilor in educarea clientilor asupra efectelor sociale ale actualului ritm de extindere a domeniului IT si a comunicatii online si mobile.

Potrivit studiului, copiii din tarile Uniunii Europene, cu varste intre 9 si 16 ani, petrec peste 88 de minute zilnic pe Internet. Totodata, 53% dintre utilizatorii copii folosesc facilitatile online de la parteneri, 49% intra online cand se afla in dormitor, iar 33% folosesc telefonul mobil sau alte aparate de comunicare online.

CSR adauga valoare companei

Nissim considera ca Responsabilitatea Sociala Corporatista inseamna sa creezi valoare pentru grup si stakeholderi, iar Orange dezvolta acest concept in peste 34 de tari

"Orange intelege prin CSR evitarea de catre o companie a actiunilor in justitie si a penalitatilor, consolidarea loialitatii clientului, economii de costuri, cresterea cotei de piata, identificarea de noi surse de venit, anticiparea asteptarilor viitoare ale detinatorilor de participatii in companie. Angajamentele Orange in CSR includ recunoasterea si sprijinirea angajatilor, asigurarea transparentei, a calitatii si securitatii pentru clienti, impartirea beneficiilor lumii digitale cu un numar cat mai mare de persoane”, a spus Nissim.

Foto: beinggeeks.com

Cosmin Zaharia

spot_img

Ultimele știri