In cadrul programului de responsabilitate sociala corporativa (CSR), Orange Romania a derulat un nou dialog social cu reprezentantii comunitatii in cadrul careia isi desfasoara activitatea.
La dialog au participat reprezentanti ai societatii civile, ai mediului de afaceri, cat si angajatii companiei, in scopul de a identifica nevoile si prioritatile comunitatii in privinta programelor de CSR ale companiei de telefonie mobila, Orange Romania.
Printre participantii la dialogul social initiat de Orange s-a numarat si Asociatia Green Revolution, din partea ONG-urilor, iar Green Report a luat parte la discutii in calitate de reprezentant mass-media.
„Credem ca dialogul cu reprezentantii comunitatii din care facem parte ne ajuta sa evaluam proiectele de CSR pe care le sustinem, sa le continuam pe acelea care asigura un impact social pozitiv si sa initiem noi proiecte relevante pentru grupurile cointeresate. In urma consultarilor, vom stabili obiective si actiuni in concordanta cu asteptarile pietei si cu dezvoltarea afacerii noastre pe plan local”, a declarat Alina Stan, CSR Officer.
Impactul asupra mediului,
printre subiectele abordate
Subiectele abordate au fost: experienta clientilor, impactul asupra mediului, utilizarea in siguranta a produselor si serviciilor, accesibilitatea serviciilor, inovatii pentru dezvoltarea durabila si dezvoltarea locala din punct de vedere social si economic.
Dupa parerea celor intervievati, temele care ii preocupa cel mai mult pe romani sunt: relatia cu clientii, inovatiile in educatie, sustinerea IMM-urilor si a antreprenoriatului, transparenta ofertelor, precum si inovatiile pentru sanatate.
In ceea ce priveste implicarea companiei, acestia isi doresc ca Orange sa fie prezenta in zone cum ar fi inovatiile in educatie, relatia cu clientii, sustinerea IMM-urilor si a antreprenoriatului, inovatiile pentru agricultura si dezvoltare rurala, precum si tarife accesibile pentru serviciile de date.
“Biciclete cu cravata”
pentru angajatii Orange
“Biciclete cu cravata” reprezinta primul program de bike-sharing gratuit din Romania, destinat centrelor de business, initiat de Asociatia Green Revolution in mai 2010.
Prin acest proiect, angajatii Orange Romania beneficiaza de 45 de biciclete, Raiffeisen Bank de 35 de biciclete, ING Asigurari de Viata de 19 biciclete, ING Bank de 23 de biciclete, BNR de 21 de biciclete, Linde Gaz de 30 de biciclete, Daedalus de 10 de biciclete si bpv GRIGORESCU STEFANICA de 3 biciclete.
"Green Revolution promoveaza bicicleta ca mijloc de transport alternativ. Biciclete cu cravata se adreseaza companiilor care doresc sa puna la dispozitia angajatilor biciclete pentru uzul personal", a declarat, pentru Green Report, Raluca Fiser, presedintele Green Revolution. Ea a adaugat ca bicicleta poate fi numitorul comun cand vine vorba de drumul catre birou, o plimbare in timpul pauzelor sau in weekend.
“Scopul programului este sa incurajeze angajatii sa utilizeze din ce in ce mai mult bicicleta ca mijloc alternativ de transport, astfel incat sa atraga atentia asupra poluarii si sa promoveze reducerea emisiilor de CO2”, potrivit reprezentantilor Orange Romania.
Orange si ADEPT lupta
pentru biodiversitatea din Tarnava Mare
In ultimii 7 ani, Orange a finantat cu circa 1 milion de euro proiectele Asociatiei ADEPT Transilvania care au vizat conservarea biodiversitatii in zona Tarnava Mare si dezvoltarea comunitatilor rurale din sud-estul Transilvaniei.
Fondurile Orange au fost acordate sub forma de cofinantare pentru ADEPT care deruleaza Proiectul UE LIFE Nature – Protejarea ecosistemelor pastorale importante din Transilvania (STIPA), proiect in valoare de 356.000 de euro, din care aproape 100.000 de euro reprezinta contributia Orange Romania.
CEO-ul Orange Romania,
fascinat de Transilvania
Jean Francois Fallacher, CEO Orange Romania, a tinut sa vada in aceasta toamna, cu ochii lui, satul Viscri care, alaturi de Saschiz si Biertan, face parte dintre cele 7 asezari sasesti cu biserici fortificate din Transilvania, aflate in patrimoniul UNESCO. Regiunea a fost delimitata de catre Fundatia ADEPT Transilvania strict din punctul de vedere al biodiversitatii.
“Sunt de aproape 1 an si jumatate in Romania si am vazut multe locuri pitoresti, dar Viscri m-a fascinat prin peisaje, prin casele sale vechi de sute de ani, cat si prin obiceiurile pe care le pastreaza nealterate. Sunt incantat, de asemenea, de ceea ce ADEPT a reusit sa faca in aceasta zona si pot spune, si in acest context, ca responsabilitatea corporativa sta la baza strategiei de afaceri a companiei Orange”, a declarat, pentru Green Report, seful Orange Romania.