Mega Image a eliminat glutamatul monosodic din toate produsele brandurilor proprii locale

Mega Image, lanțul de magazine deținut acum de grupul olandez Arhold Delhaize, a reușit la sfârșitul anului trecut să finalizeze procesul de eliminare a glutamatului monosodic (MSG), un potențator de aromă controversat, din toate produsele brandurilor proprii locale, potrivit raportului de sustenabilitate pe anul 2014.

msg-red-cup

Anul trecut retailerul s-a concetrat pe diversificarea produselor alimentare ecologice oferite spre vânzare, precum și a produselor provenite din fermele locale în care se practică agricultura tradițională. De asemenea, în 71 de magazine, dintr-un total de 427, au fost amenajate zone speciale unde fructele și legumele sunt transformate în salate și sucuri proaspete, înainte ca acestea să devină improprii pentru vânzare.

Tot anul trecut, magazinele Mega Image au donat școlilor și organizațiilor neguvernamentale produse alimentare în valoare de aproximativ 21 000 euro, iar peste 290.000 de kilograme au fost distribuite către adăposturile de animale.

În privința consumului de energie electrică, lanțul de magazine a continuat să susțină energia verde, achiziționând certificate verzi pentru energia eoliană, pentru a acoperi 100% consumul de energie din magazinele Mega Image din București și Ilfov. De asemenea, a redus consumul mediu de energie electrică din magazine cu 6%, prin îmbunătățirea eficienței energetice a sistemelor de refrigerare.

Citește și:

În Marea Britanie, Tesco va dona alimentele perisabile nevândute

Industria alimentară își recunoște greșelile în promovarea consumului excesiv

Magazinele comunitare, o nouă metodă de a contracara risipa alimentară în Londra

Franța a interzis supermarketurilor să arunce alimente la gunoi

spot_img

Ultimele știri