Macy’s a anunţat că nu va mai vinde blănuri naturale

Lanţul american de magazine Macy’s a anunţat luni că va înceta să vândă blănuri naturale de la începutul anului 2021 în toate unităţile sale, răspunzând astfel unei solicitări din ce în ce mai presante din partea asociaţiilor pentru protecţia animalelor.

Măsura va fi impusă în toate brandurile proprii ale Macy’s şi Bloomingdale, precum şi toate articolele vândute de către brandurile partenere.

Brandurile private ale lui Macy vor implementa măsura imediat. Alte mărci private o vor face până la sfârșitul anului fiscal 2020. Macy’s și Bloomingdale vor opri vânzarea produselor de blană și își vor închide locațiile Fur Fur și Maximilian până la sfârșitul anului fiscal 2020.

„De doi ani, urmărim îndeaproape tendinţele consumatorilor şi brandurilor, ascultăm clienţii şi căutăm alternative la blănurile naturale. Brandurile proprii ale Macy nu mai ofereau deja blănuri naturale. Extinderea acestei practici la întreaga companie este, într-un mod natural, următoarea etapă”, a declarat CEO-ul Jeff Gennette, subliniind că s-a întâlnit în mod regulat şi cu asociaţiile de protecţie a animalelor, precum Humane Society.

De asemenea, Macy’s renunţă şi la serviciul de depozitare a blănurilor pe care îl oferea clienţilor săi. Compania va realiza un plan de tranziție pentru a sprijini clienții în ceea ce priveşte depozitarea blănurilor, dar și alte servicii (abandon și ridicare în anumite locații).

Compania îşi asigură clienţii că va continua să le ofere blănuri sintetice, de o calitate bună şi în tendinţele modei.

Blănurile au lipsit pentru prima dată de la defilările din Săptămâna modei de la Londra

Anunţul făcut de Macy’s vine în contextul în care tot mai multe nume mari din industria modei renunţă la blănurile naturale, un exemplu recent fiind Prada, care a anunţat în luna mai că nu va mai folosi blănuri naturale în colecţiile sale. Alte branduri, inclusiv Versace, Gucci, Chanel, Michael Kors și Burberry, au adoptat sau intenționează să adopte politici proprii fără blană în ultimii ani.

Industria blănurilor contribuie la suferința și moartea a peste 100 de milioane de animale în întreaga lume în fiecare an, potrivit Humane Society din Statele Unite.

Macy’s este unul dintre principalii retaileri din SUA, cu vânzări fiscale de 24,971 miliarde de dolari în 2018 și aproximativ 130 000 de angajați.

spot_img

Ultimele știri