Potrivit reprezentanților LifeBox, cele mai solicitate produse anul acesta de către consumatori vor fi sarmalele, salata cu pulpă de rață asemănătoare celei „de boeuf”, piftia, ciolanul și cozonacii.
Totodată, LifeBox estimează anul acesta o dublare a cererilor pentru astfel de meniuri, comparativ cu perioada sărbătorilor din 2019.
„Anul trecut, când am lansat pentru prima oară un astfel de meniu dedicat sărbătorilor de Iarnă, am primit un feedback foarte bun de la clienții noștri, care au fost foarte încântați de reinterpretarea rețetelor tradiționale într-o manieră mult mai sănătoasă. De aceea, ne așteptăm ca cererile să crească în acest an cu 100% pentru un astfel de meniu pe care clienții și-l pot alcătui după bunul plac, în funcție de preferințe, de stilul alimentar sau de cantitatea dorită”, au declarat cofondatorii LifeBox.
Echipa LifeBox are la bază trei membri fondatori și doi specialiști în bucătărie și unul în nutriție. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi cinci tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la trei luni.
Citeşte şi: