Leonardo DiCaprio vinde ceasuri ca sa stranga bani pentru proiecte de mediu

Leonardo DiCaprio demonstreaza inca o data ca lupta impotriva schimbarilor climatice este o batalie contra timp. Actorul si ecologistul DiCaprio face echipa cu compania elvetiana Jaeger-LeCoultre care produce ceasuri de lux pentru strangerea de fonduri pentru probleme de mediu in cadrul programului „E timpul sa-ti pese”.

Strangerea de fonduri va consta in vanzarea a doua piese unice create de Jaeger-LeCoultre in toamna anului 2008. Ambele ceasuri sunt primele din doua serii extraordinare limitate care vor fi realizate cu tehnologie folosita in premiera. Banii stransi vor merge la Fundatia Leonardo DiCaprio pentru finantarea proiectelor de mediu.

Primul dintre ceasuri a fost purtat chiar de Leonardo DiCaprio la premiera filmului sau „The 11th Hour”. Piesa face parte din seria Extreme Lab si este evaluata la 300.000 de dolari. Cel de-al doilea ceas va fi o editie unica din seria Reverso GyroTourbillon 2.

Ceasurile sunt create cu ocazia celei de-a 175-a aniversare a companiei. Tot ca urmare a colaborarii dintre producatorul elvetian si actorul ecologist, compania a initiat programul „Sa facem timpul mai frumos” in cadrul caruia firma recicleaza si foloseste hartie reciclata, implicandu-se in proceduri de compensare a carbonului.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri