Firma Kodak, care a lansat o initiativa de eficientizare e energiei in urma cu doi ani, a economisit milioane de dolari si o crestere a profitului in aceasta perioada, informeaza Environmental Leader.
Factorii cheie pentru acest succes al companiei au fost desemnarea unei persoane care sa se ocupe strict de managementul energetic, pastrarea unor bune relatii cu furnizorii de tehnologie, valorificarea managementului energetic in paralel cu productia si calitatea, si stabilirea unor tinte simple, dar realizabile de eficientizare energetica.
La inceputul acestui an, Kodak a anuntat ca si-a stabilit propriile targeturi pentru sustenabilitate. Inca din 2002, compania si-a redus emisiile de dioxid de carbon cu 28% si consumul total de energie cu 30%. Kodak ajuta, totodata, si celelalte companii sa isi inverzeasca afacerile.
In martie anul acesta, Kodak a anuntat un parteneriat cu Wal-Mart pentru reciclarea a 90.000 kilograme de deseuri anual, in special materialele folosite de la pavilioanele foto.