Knauf Insulation a intrat pe piata din Romania

Knauf Insulation, unul dintre cei mai mari producatori de materiale izolante din lume, si-a lansat oficial reprezentanta din Romania. Compania estimeaza o cifra de afaceri pe 2008 in Romania de sapte milioane euro.

„Decizia de a intra pe piata din Romania a fost una strategica avand in vedere potentialul de crestere al pietei constructiilor si nevoia de materiale izolante de buna calitate. La ora actuala, Romania este una dintre tarile europene care detine cele mai multe locuinte cu izolare termica redusa. Mai mult chiar, 75% din cladiri au o vechime de pana la 55 de ani si o uzura avansata a instalatiilor, consumand un volum dublu de energie fata de media Uniunii Europene”, a declarat Dominique Bossan, Managing Director Knauf Insulation Europa de Est.

Conform datelor companiei, 60% dintre blocurile din tara noastra necesita reabilitare si modernizare termotehnica. Reprezentantii companiei au subliniat ca au rolul de a comunica cu guvernul si de a face un lobby sustinut pentru optiunea izolatiilor pentru cladiri, solutie care va duce la eficientizarea consumului de energie.

Totodata, Knauf Insulation pune un accent deosebit pe auditarea energetica a cladirilor, activitate sustinuta prin Directiva Europeana 2002/91/CE privind Performanta Energetica a Cladirilor – care impune o reducere de 20% pana in 2020 a energiei consumate la nivelul fondului construit de cladiri.

In Romania, aceasta Directiva Europeana va deveni obligatorie incepand cu anul 2010, fiind reglementata la nivel national prin Legea nr. 372/2005. Conform acestei directive, la construirea, vanzarea sau inchirierea locuintelor, va fi introdusa obligativitatea prezentarii unui certificat de performanta energetica care sa ateste nivelul de eficienta energetica ale imobilului.

Pentru perioada urmatoare Knauf Insulatiion isi propune extinderea parteneriatelor locale si consolidarea pozitiei de lider in sistemele de eficienta energetica, oferirea unor produse usor de instalat si manevrat care sa satisfaca nevoile partenerilor locali si nu in ultimul rand atragerea atentiei opiniei publice asupra economiei substantiale a energiei obtinute prin izolare.

spot_img

Ultimele știri