Persoanele care cumpara in mod obisnuit produse organice sint cu 153% mai deschise la noi experiente culinare decit restul populatiei, potrivit unui studiu Mindset Media si Nielsen Online.
Studiul a fost facut in ultimul trimestru al anului trecut pe un esantion de 8.000 de persoane din diferite regiuni din baza de date a Nielsen Online. Participantii au raspuns la o serie de peste 110 intrebari ce vizau personalitatea, spre exemplu: daca le place sa incerce mincaruri noi sau straine, pe care nu le cunosc. Respondentilor li s-a facut un "profil" din punct de vedere al nivelului de deschidere fata de nou (printre alte caracteristici) si au fost incadrati in cinci categorii diferite.
Pe baza acestor informatii, Mindset Media a constatat ca persoanele care cumpara produse ecologice s-au situat in mod frecvent pe primele locuri din punct de vedere al deschiderii la nou: ele au tendinta de a fi mai receptive la propriile trairi personale si este foarte posibil sa fie mult mai spontane, creative si altruiste decit consumatorii obisnuiti. De asemenea, se pare ca persoanele bio, incadrate la "nivelul cinci de deschidere la nou" de Mindset Media, sint cu 105% mai inclinate sa aiba calitati de lider decit restul populatiei. Studiul a mai relevat ca cei care cumpara bio nu provin doar din rindul oamenilor instariti. Decizia de a cumpara alimente organice tine de modul de gindire al indivizilor, si nu de "grosimea" portofelului, au concluzionat cei de la Mindset Media, citati de presa straina.
La nivel mondial, anul trecut s-au cheltuit nu mai putin de 40 de miliarde de dolari pe alimente ecologice, potrivit firmei de consultanta londoneza Organic Monitor. Iar in 2010 incasarile din vinzarea de produse bio vor atinge pragul de 60 de miliarde de dolari. Cei mai mari consumatori eco sint americanii si nemtii.
Pentru mai multe informatii viziteaza Jurnalul National