Clientii devin tot mai constienti de impactul de mediu al stilului lor de viata, iar cele mai de succes companii vor fi cele care vor raspunde cel mai bine dorintei lor de „a cumpara verde”, au aratat reprezentantii mediului de afaceri in cadrul unei conferinte pe aceasta tema.
Potrivit Euractiv.com, pe masura ce temerile legate de schimbarile climatice se intensifica, tiparele consumului occidental pun tot mai mult accentul pe resurse, iar consumatorii responsabili sunt din ce in ce mai atrasi de companii care le impartasesc ingrijorarea fata de degradarea mediului inconjurator.
„Consumatorii cauta in mod evident companii care fac ceea ce trebuie. Produsele nu mai sunt suficiente”, a spus Tim Mobsby, vicepresedinte al Kellogg’s pentru piata europeana.
Cumparatorii sunt din ce in ce mai interesati sa stie cine a manufacturat produsul si vor alege brandul care corespunde valorilor lor, a explicat Mobsby. Astfel, sustenabilitatea productiei castiga importanta pe masura ce consumatorii selecteaza brandurile care reflecta stilul de viata si principiile lor.
„Acest aspect ajunge pe agenda companiilor, mai ales pentru ca pe oameni ii preocupa din ce in ce mai mult”, a mai spus reprezentantul Kellogg’s, avertizand insa ca exista o limita a preturilor pana la care cumparatorii sunt dispusi sa faca sacrificii.
In acest context, provocarea companiilor consta in a oferi produse prietenoase cu mediul mentinand preturile reduse.