Heineken Romania, la a doua editie a Raportului de sustenabilitate

Compania Heineken Romania lanseaza a doua editie anuala a Raportului de sustenabilitate. Acesta prezinta rezultatele companiei in ceea ce priveste implementarea de solutii sustenabile pentru fiecare dintre ariile sale de activitate, cu privire la mediul inconjurator, societate si comunitatile in care compania isi desfasoara activitatea.
 

Raportul face parte din agenda de sustenabilitate a Heineken Romania, “Brewing a Better Future” si prezinta rezultatele companiei pe fiecare dintre ariile de sustenabilitate.

„Pentru Heineken Romania, sustenabilitatea reprezinta un mod de a gandi, de a lucra si de a interactiona cu cei din jurul nostru. Sustenabilitatea face parte din cultura companiei noastre si se refera la actiuni concrete, prin care putem aduce o contributie pozitiva asupra societatii, mediului inconjurator si comunitatilor in care ne desfasuram activitatea. Obiectivele stabilite in cadrul agendei noastre de sustenabilitate, „Brewing a Better Future”, ne ajuta sa ne atingem obiectivul de a ne desfasura activitatea in Romania pe termen lung, in mod eficient si responsabil. Rezultatele obtinute in 2010 in ceea ce priveste sustenabilitatea sunt publicate in editia a doua a Raportului de Sustenabilitate si demonstreaza angajamentul companiei noastre de a ne atinge obiectivele stabilite in cadrul agendei de sustenabilitate, Brewing a Better Future”, declarat Jan Derck van Karnebeek, Managing Director Heineken Romania.

Incepand din 2010, Heineken Romania a inceput sa achiziționeze si sa plaseze in piata numai frigidere „verzi”, care asigura un consum de energie redus cu pana la 35% fata de frigiderele obisnuite. Astfel, consumatorii se bucura de o bere rece, de calitate, cu impact minim asupra mediului. Tot in anul 2010, Heineken Romania a sporit in permanenta eficienta sistemului de distributie.

Mihaela Pavnutescu

spot_img

Ultimele știri