Evenimentul Zilei: Afacere cu produse bio in Italia si Ungaria

Doi tineri din Timisoara si-au dezvoltat o retea de tip multilevel marketing prin care comercializeaza produse organice in Romania, Italia, Ungaria si Spania.

Doi tineri din Timisoara au pus pe picioare o afacere de tipul "multilevel marketing" (in genul celei promovate de com paniile Avon, Oriflame sau Amway – n.r.), care promoveaza exclusiv produse bio.

Dupa ce-au impus pe piata locala compania Life Care, cei doi frati si-au propus sa se extinda in tari precum Ungaria, Spania sau Italia apeland la timisorenii care au rude in statele respective.

50.000 de agenti

Afacerea Life Care este una de tip "multilevel marketing", ce ofera cumparatorilor produse de avangarda, care necesita sa fie "povestite". Gama produselor comercializate cuprinde de la suplimente alimentare la cosmetice si produse de ingrijire sau produse pentru sanatate, frumusete si casa, toate apartinand celor mai cunoscute branduri internationale din domeniu.

In cei cinci ani de existenta, compania detinuta de fratii Onetiu a impus la Timisoara conceptul de BioMarkt, care cuprinde magazine cu produse exclusiv organice. De-a lungul timpului, Life Care a ajuns la un portofoliu de 50.000 de parteneri si agenti, iar in prezent se axeaza pe dezvoltarea unor piete in state membre ale Uniunii Europene.

"Am inceput extinderea spre Ungaria, Italia si vom functiona, inca de anul acesta, deplin pe aceste piete, poate si pe cea din Spania", spune Cristian Onetiu, fondatorul companiei.

500 de agenti doar in Italia

Inca de anul trecut, cei doi frati au inceput sa-si puna la punct strategia de extindere a afacerii peste granitele tarii. Astfel, ei au apelat la romanii care au rude in strainatate.

Spre exemplu, pentru a patrunde pe piata din Italia, si-au largit mai intai reteaua autohtona de agenti cu romani care au rude plecate la munca in peninsula italiana.

"Reteaua a inceput cu romani, iar cei de aici si-au contactat rudele plecate in Italia. Ne bazam foarte mult pe comunitatile de romani plecate la munca si care s-au integrat in Italia", explica Onetiu.

Reteaua italiana Life Care numara deja 500 de persoane. Pe langa faptul ca au reusit sa implice in afacere comunitatea romana, agentii Life Care i-au atras si pe italieni, care mai nou nu sunt interesati doar sa cumpere produsele bio, ci si sa le comercializeze la randul lor.

Citeste mai mult in Evenimentul Zilei
 

spot_img

Ultimele știri