Veniturile totale ale Enel Green Power (EGP) dupa primele 9 luni s-au ridicat la peste doua miliarde de euro, in crestere cu 320 milioane de euro fata de primele noua luni ale anului 2012 (+18,5%), datorita cresterii cu 268 milioane de euro a veniturilor din vanzarea de electricitate (1,941 miliarde de euro in primele noua luni ale anului 2013) si cu 52 milioane de euro a altor venituri (112 milioane de euro in primele noua luni ale anului 2013), a anuntat joi compania.
Cresterea veniturilor din vanzarea de electricitate, incluzand stimulente (634 milioane de euro), reflecta in principal cresterea productiei in Italia si Europa (135 milioane de euro), in Peninsula Iberica si America Latina (68 milioane de euro) si in America de Nord (65 milioane de euro).
Francesco Starace, director general executiv Enel Green Power
Suntem foarte multumiti de rezultatele inregistrate de Enel Green Power in primele noua luni ale lui 2013. Astfel de rezultate, toate in urcare, confirma validitatea strategiei noastre, depunand eforturi pentru excelenta operationala la centralele noastre electrice si pentru diversificarea expansiunii noastre geografice si tehnologice. Acest lucru a fost confirmat si de recenta noastra realizare in Africa de Sud, care acum devine una dintre noile tari incluse in planul nostru de afacer”, a declarat Francesco Starace, director general executiv al Enel Green Power
Energia generata de Enel Green Power a crescut la 21,8 TWh, comparativ cu primele 9 luni ale anului 2012, in principal datorita maririi generarii eoliene (+2,2 TWh), mai ales datorita cresterii capacitatii instalate, si a cresterii generarii hidro (+1,3 TWh), a anuntat joi compania.
Productia de energie electrica a totalizat 11,6 TWh in Italia si Europa (+22,2% comparativ cu primele 9 luni ale anului 2012), 6,4 TWh in zona Iberia si America Latina (+6,7% comparativ cu primele 9 luni din 2012) si 3,8 TWh in America de Nord (+37,3% fata de primele 9 luni ale anului 2012).
Capacitatea instalata neta a Grupului Enel Green Power, la 30 septembrie 2013, a totalizat 8,7 GW, o crestere de 1,1 GW (+14,2%), in special in segmentul eolian, in comparație cu aceeasi perioada a anului 2012.
Capacitatea instalata neta a EGP a crescut cu +8,6%
Comparativ cu 31 decembrie 2012, capacitatea instalata neta a EGP a crescut cu 0,7 GW (+8,6%), din care 0,6 GW (+14,7%) eoliana si 0,1 GW (+55,9%) solara.
Capacitatea instalata neta a ajuns la 4,1 GW in Italia si Europa (+11,4% comparativ cu 30 septembrie 2012), 2,9 GW in zona Iberia si America Latina (+8,1% comparativ cu 30 septembrie 2012) si 1,7 GW in America de Nord (+35,7% comparativ cu 30 septembrie 2012).
Cresterea totala inregistrata in Italia si Europa, echivalenta cu 0,4 GW, a fost determinata in principal de intrarea in funcțiune a capacitații eoliene in Romania (0,2 GW) si Italia (0,1 GW), precum si a parcurilor fotovoltaice din Grecia (0,1 GW).
Cresterea inregistrata in zona Iberia si America Latina, echivalenta cu 0,2 GW, este atribuita in mare masura de punerea in funcțiune a parcurilor eoliene din America Latina (0,2 GW) si din Peninsula Iberica (0,1 GW).
Cresterea inregistrata in America de Nord (0,4 GW) este atribuita in mod special parcurilor eoliene Chisholm View si Prairie Rose, al caror control a fost dobandit de Grup in timpul celui de-al doilea trimestru din 2013.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Afla mai mult
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
functionality_storage
11 months
personalization_storage
11 months
security_storage
11 months
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Aceste cookie-uri vă asigură o experienţă îmbunătăţită şi mult mai uşoară, deoarece au funcţionalităţi precum stocarea preferinţelor dvs. în legătură cu ce informaţii doriţi să primiţi.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.