Doua companii americane reduc hartia folosita pentru marketing si admitere

Compania de inchiriat masini, Avis, a decis sa reduca numarul de documente de marketing printate, in timp ce ConnectEDU, un serviciu online pentru elevi si studenti, incearca sa elimine hartia din timpul examenului de admitere la facultate, informeaza GreenBizz.

Avis Rent a Car planuieste sa opreasca printarea si distribuirea a aproximativ 100 de tone de brosuri din hartie si alte materiale pe un an, o actiune estimata ca ar salva de la taiere 1.500 de copaci pe an.

"Pentru Avis, informarea clientului despre programele si serviciile pe care i le punem la dispozitie a fost tot timpul o prioritate, acestea fiind oferite in formatul pe care acestia il prefera. Avand in vedere spatiul electronic care ne inconjoara, clientii nostri ne-au spus ca prefera sa obtina informatiile pe aceasta cale, prin avis.com", a declarat Becky Alseth, vicepresedinte de marketing Avis.

ConnectEdu, la randul sau, incearca sa reduca cele aproximativ 755 de milioane de coli de hartie folosite in fiecare an in Statele Unite pentru admiterea in facultati. ConnectEDU are instalate diferite sisteme, unde studenti pot trimite copii, scrisori de recomandare si alte documente in mod electronic si incearca sa evite primirea nesolicitata a materialelor de marketing din partea altor colegii.

Noul site al companiei, Students Plant the Seed, incurajeaza studentii sa faca petitii la facultatile la care aplica sa elimine hartia din procesul de admitere. Potrivit ConnectEDU, mai mult de 200 de facultati incearca deja sa gaseasca metode pentru eliminarea hartiei din procesul de admitere.

+ posts
spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri