Campania de strângere de fonduri,”Vreau în clasa a noua”, care a ajuns la cea de-a șaptea ediție este sprijinită de KFC și Pizza Hut care susțin, în continuare, organizația World Vision România.
Prin acest proiect sunt susținuți copiii din mediul rural din România, pentru a-și continua studiile la liceu, iar din fondurile colectate World Vision România va oferi burse pentru 70 de copii cu dificultăți materiale din județele Iași, Dolj, Vâlcea și Ialomița.
Liceul este o perioadă a provocărilor chiar și în absența problemelor materiale. Este o etapă a vieții care ne formează și care are un impact major în evoluția noastră. În multe zone rurale din România, dificultățile întâmpinate de copii depășesc cu mult problemele unui adolescent obișnuit. De șapte ani, ne străduim să jucăm un rol în viața acestor copii, să îi ajutăm să meargă la școală, să aibă un viitor și să lupte pentru el. Clienții noștri ne-au fost alături în fiecare an și împreună am strâns fonduri de peste 240.000 de euro în primii șase ani ai campaniei. Doar așa, peste 620 de copii au putut merge la școală. Sperăm ca anul acesta să depășim un sfert de milion de euro pentru primii șapte ani ai campaniei, mai ales că ne-am propus să susținem un număr mai mare de copii decât în anii precedenți”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC și Pizza Hut România.
Până pe 31 octombrie, urnele “Vreau în clasa a noua” sunt amplasate în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, pentru oricine își dorește să contribuie, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să cumpere ceva.
Până în prezent, 947 de copii cu o situație materială precară au terminat liceul datorită programului Vreau în clasa a noua, mulți dintre ei și-au continuat studiile la universitate și sunt astăzi tineri capabili, care au încredere în ei înșiși și știu ce își doresc de la viitor, pentru că au înțeles că prin propria perseverență și prin ajutorul semenilor, visele lor se pot transforma în realitate”, declară Oana Șerban, PR & Communication Manager World Vision România.
În cadrul proiectului „Vreau în clasa a noua” sunt înscriși 154 de copii. Din fondurile care vor fi strânse de KFC și Pizza Hut în luna octombrie, World Vision România își propune să sprijine 70 de copii înscriși în program, cu 20 de copii mai mulți decât în 2013, datorită rezultatelor peste așteptări ale campaniei precedente.
Copiii implicați în cadrul proiectului „Vreau în clasa a noua” sunt selectați în funcție de situația financiară a familiei din care provin, de rezultatele școlare și de dorința lor de a merge la școală. În timpul liceului, aceștia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-și continua studiile.
Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut și Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajați.