Berea Bucegi lansează programul „Meserii pentru România”, primul proiect în cadrul platformei cu același nume, în cadrul căruia vor fi finanțate 3 școli postliceale sau licee cu clasa a 13-a. Programul susține școlile postliceale care contribuie la educația formală a „gulerelor albastre” și a fost creat ca urmare a celui mai recent studiu despre statutul meseriilor în Romania.
Prin proiectul «Meserii pentru România», reamintim românilor importanța pe care meseriile și meseriașii buni o au pentru dezvoltarea societății. Vrem să îi încurajăm și susținem pe tinerii de astăzi care s-ar orienta către o meserie, chiar dacă așa-zisa categorie a «gulerelor albastre» nu intră în topul profesiilor respectate de români”, afirmă Narcis Horhoianu, director de Marketing Heinken România, compania care are în portofoliu berea Bucegi.
Programul este implementat în colaborare cu organizația neguvernamentală Junior Achievement și se adresează claselor cu tineri peste 18 ani. Trei dintre aceste școli vor primi, în urma unui concurs de proiecte, finanțare din partea Bucegi în valoare de 97.500 de lei, pentru fiecare dintre proiectele câștigătoare.