Flota auto a Cosmote Romania a consumat cu 8,5% mai putin combustibil decat in 2011, in timp ce consumul mediu a scazut cu aproximativ 0,13%, a anunta, joi, compania, care a facut publice rezultatele programului Green Office pe anul 2012.
De asemena, potrivit datelor furnizate de Cosmote Romania, in 2012, aproape 6 tone de hartie au fost trimise la reciclare, iar procentul cartuselor de imprimanta reciclate a crescut cu 34,5 puncte procentuale, ajungand la 47% din totalul de cartuse achizitionate.
Protejarea mediului este un angajament vital al Cosmote Romania, si am demonstrat acest fapt prin inbunatatirea constanta a rezultatelor, din 2008, cand a fost lansat programul Green Office. Angajatii au aratat ca sunt preocupati de dezvoltarea cu efecte minime asupra mediului si s-au implicat in activitatile companiei prin colectarea selectiva a deseurilor. Resursele trebuie economisite, iar angajatii nostri lucreaza impreuna pentru a contribui la o dezvoltare durabila”, a declarat Ruxandra Voda, corporate affairs senior manager, Cosmote Romania.
In cadrul Green Office, compania de telefonie continua sa monitorizeze cu atentie consumul altor resurse din cadrul companiei, precum combustibilul si electricitatea.
De asemenea, Cosmote trimite catre reciclare excesul de materiale din depozite (carton, plastic), bateriile industriale si uleiurile lubrifiante uzate de la generatoarele de la statiile de baza, precum si echipamentul uzat de IT si din reteaua de telecomunicatii.
Green Office este un program intern care vizeaza reducerea, reutilizarea si reciclarea resurselor in activitatile de birou ale Cosmote Romania.
Programul se concentreaza pe educarea si implicarea angajatilor companiei privind protectia mediului, incepand cu propriul lor loc de munca. Green Office este, de asemenea, derulat in societatile Germanos Telecom Romania, Sunlight Filiala Bucuresti si Telemobil.
Cosmote Romania avea aproximativ 6,1 milioane de clienti la 31 martie 2013. Compania este divizia locala a Cosmote Group, operatorul cu cea mai extinsa prezenta in sud-estul Europei, care are o baza de 20,4 milioane de clienti in Grecia, Albania, Bulgaria si Romania.