Sintagme precum „energie curata” sau „produse eficiente energetic” nu suna deloc cunoscute pentru unii consumatori. Asta au descoperit cei de la EcoAlign, o agentie de marketing axata pe energie si mediu, care a realizat un sondaj printre 1000 de locuitori ai Statelor Unite in prima saptamana din luna noiembrie. VEZI STUDIUL
Consumatorii nu inteleg termeni precum „eficienta energetica”, „energie inteligenta” sau „raspunsul la cerere”, arata rezultatele sondajului EcoAlign, o creatie a Distributed Energy Financial Group in scopul alinierii comportamentului consumatorilor la nevoile energetice si ecologice.
„EcoAlign a fost creata pentru a inchide prapastia dintre intentiile declarate ale consumatorilor, precum reducerea amprentei lor de carbon, si comportamentul lor efectiv de cumparare”, a declarat Andrea Fabbri, ofiter de marketing la EcoAlign.
Printre concluziile sondajului se numara:
- Cei mai multi dintre consumatori nu stiu diferenta intre conservarea energiei si eficienta energetica
- 70% nu inteleg sensul notiunii de „energie inteligenta”
- 33% nu cunosc intelesul sintagmei „energie curata”
- 41% nu stiu ce inseamna „raspunsul la cerere”
Acesta articol a fost preluat cu acordul GreenBiz.