Consumatorii americani si englezi nu cunosc principalele companii eco-friendly

Desi din ce in ce mai multe companii se intrec sa devina "verzi", multi consumatori din SUA si Marea Britanie nu pot numi nici macar o marca care lupta impotriva schimbarilor climatice, informeaza Green Bizz.

Potrivit studiului realizat de The Climate Group, aproape 70% dintre consumatorii englezi si 74% dintre cei americani nu pot sa numeasca o companie care furnizeaza produse eco-friendly. De asemenea, studiul a realizat un top cinci al marcilor "verzi" de renume din SUA si Marea Britanie. Principalele firme americane citate pentru implicarea in combaterea schimbarilor climatice sunt GE, Toyota, BP, Ford si Honda. Tesco este pe primul loc in Marea Britanie, urmata de BP, Co-Opreative, M&S si Sainsbury’s.

Insa in timp ce consumatorii doresc mai multa implicare din partea companiilor in combaterea schimbarilor climatice, nu sunt la curent cu actiunile luate de acestea. "Initiativele de marketing vor trebui sa se maturizeze pentru a raspunde reactiilor diferitilor consumatori. Exista inca suficiente oportunitati pentru noile companii. Beneficiile pentru cei care inteleg cum functioneaza aceste segmente sunt imense", a declarat Simon Glynn, senior partener in realizarea studiului.

Foto: funforlife.us

spot_img

Ultimele știri