Companiile din SUA, notate in functie de grija pentru mediu

Nike, Marriott, Microsoft si L’Oreal sunt printre companiile care au primit cele mai bune note in „catalogul” ONG-ului american de mediu Climate Counts, potrivit triplepundit.com.

Aceasta este cea de-a treia lista anuala de note realizata de Climate Counts pentru 150 de companii, reprezentand circa 3.000 de branduri din 16 sectoare de industrie. Fata de anul trecut, performantele companiilor in ce priveste sustenabilitatea s-au tradus in cresteri ale notelor cu 14%.

In randul companiilor cu punctaj foarte mic la capitolul sustenabilitate se numara Burger King, Viacom si Wendy’s Arby Group. Dintre companiile aeriene, doar Southwest s-a clasat printre cele cu performante crescute, in timp ce restul, printre care British Airways, US Airways, si Continental nu au obtinut note de trecere.

Cele mai „verzi” sectoare sunt cele ale cosmeticelor si electronicelor, in care toate companiile au primit note mari.

ONG-ul a evidentiat 21 de companii care s-au implicat mai mult, inclusiv in probleme politice. Printre acestea se numara Starbucks, care s-a folosit de legatura stransa cu publicul sau pentru a sustine legislatia de mediu.

„Pe masura ce Climate Counts evolueaza, va deveni si mai important sa ne uitam la rolul pe care companiile il joaca in politicile de mediu. Corporatiile se implica in procesele politice mai mult ca niciodata si este important pentru consumatori sa stie cine se opune legislatiei de mediu”, a declarat Gary Hirshberg, presedintele organizatiei.
 

spot_img

Ultimele știri