Compania Bosch, premiata cu „Best Innovator Award”

Compania Bosch a fost distinsa cu premiul „Best Innovator”, editia 2010/2011, pentru managementul inovatiilor, la categoria furnizorilor de componente auto. Decernarea premiilor celei de-a VII-a editii s-a desfasurat la Berlin, iar premiile sunt acordate in fiecare an de catre A.T. Kearney si revista de afaceri WirtschaftsWoche din Germania.

Evenimentul se afla sub inaltul patronaj al Ministerului Federal German al Economiei si Tehnologiei.

Reprezentantii Bosch au convins juriul de eficienta sistemului de management al inovarii din cadrul Grupului Bosch, oferind ca exemplu Divizia de Electronica Auto, unde sunt multe idei noi, iar cunostintele tehnice sunt permanent extinse si utilizate in munca de cercetare.

Astfel, pentru noul sistem de propulsie e-Bike lansat de Bosch si prezentat in premiera mondiala in cadrul Targului de specialitate „Eurobike” din septembrie 2010, inginerii au unit informatiile din domeniile electronicii auto, propulsiei electrice, senzorilor si tehnologiei acumulatorilor.

„Premiul „Best innovator” reprezinta pentru angajatii nostri atat o recunoastere, cat si o motivare, incurajandu-i sa-si continue activitatea de cercetare. Inovarea reprezinta una din pietrele de temelie pe care s-a cladit compania noastra,” a declarat Dr. Volkmar Denner, membru al consiliului de administratie Bosch, responsabil pentru cercetare si tehnologie avansata.

In cadrul acestei competitii sunt premiate companiile si echipele de conducere care administreaza procesul de cercetare in mod eficient si durabil. Juriul a fost impresionat de dorinta puternica de inovare a conducerii Grupului Bosch.

„Succesul companiei se datoreaza angajatilor nostri si procesului de stimulare a creativitatii acestora, proces care incepe cu accentul pe care Bosch il pune pe inovare si este continuat de metodele si instrumentele dezvoltate pentru a genera idei noi si a le evalua” au declarat reprezentantii Bosch. Astfel, concernul german a dezvoltat un sistem prin care inginerii pot propune proiecte de produse noi si pot concura pentru obtinerea unei finantari.

A avea idei bune este important, dar nu este suficient
Cu 34.000 de angajati in domeniul cercetarii si dezvoltarii, compania Bosch cheltuieste in fiecare an aproximativ patru miliarde de euro pentru proiecte care sunt importante pentru viitorul companiei. Sistemele pentru siguranta autovehiculului ABS si ESP sunt printre cele mai cunoscute din rezultatele muncii lor de cercetare. Cele mai recente exemple includ sistemul start-stop, care reduce consumul de carburant, sistemul de propulsie hibrid, care este eficient din punct de vedere al energiei consumate, si surubelnita electrica Ixo, care a devenit un adevarat simbol, atingand vanzari de zece milioane de unitati.

Insa in opinia companiei Bosch, doar inventiile si ideile nu conduc spre inovatie. Trebuie sa fie mai intai puse in practica in industrie si sa genereze vanzari mari pentru a fi considerate ca fiind cu adevarat inovatoare si de succes. Din acest motiv, fiecare solutie noua – fie ca este vorba de un produs, o functie, un serviciu, proces sau model de afacere – trebuie sa creeze intotdeauna valoare pentru client.

spot_img

Ultimele știri