Coca Cola vrea sa fie neutra din punct de vedere al apei

Coca Cola este un exemplu de companie responsabila cu apa. Cel putin asa se arata in raportul „Drinking It In: The Evolution of a Global Water Stewardship Program at The Coca Cola Company”, realizat de Buisiness for Social Responsibility (BSR), care analizeaza evolutia strategiilor Coca Cola privind managementul apei in ultimii cinci ani, informeaza GreenBiz.

Raportul urmareste eforturile companiei de a deveni „neutra din punct de vedere al apei” in operatiile sale globale in contextul confruntarii cu provocari precum calitatea apei in lume, disponibilitatea apei si accesul la aceasta resursa.

„Prin urmarirea calatoriei Coca Cola din ultimii cinci ani, acest studiu de caz demonstreaza cum pot companiile sa se implice activ in managementul apei din cadrul lantului de furnizori si in cadrul propriilor facilitati”, a declarat Emma Stewart, director de mediu in cadrul BSR.

De-a lungul a cinci ani, compania a inceput dezvoltarea unei viziuni holistice asupra strategiei sale privind apa din cauza a trei factori: a inceput sa achizitioneza branduri de apa, comunitati din India au protestat fata de o companie de imbuteliere a sticlelor Coca Cola din cauza problemelor de poluare si a inceput sa raporteze probleme privind apa ca material de risc pentru investitori.

Compania a facut un sondaj printre fabricile si facilitatile sale de imbuteliere pentru a aduna informatii privind eficienta, gradul de dependenta fata de aprovizionare, gradul de supunere la reguli, strategia privind apa uzata, aspectele economice privind aprovizionarea si informatii contextuale privind competitivitatea.

Pana in 2007, compania a dezvoltat o strategie integrate privind apa axata pe performanta fabricilor (consumul eficient al apei, calitatea apei si tratarea apelor uzate), asigurarea accesului la apa curate si eforturi de crestere a constientizarii asupra provocarilor apei. Scopul sistemului este de a reintroduce apa folosita in natura.

In acest an, compania s-a propus ca obiectiv sa devina cea mai eficienta companie din lume din industria bauturilor din punct de vedere al consumului de apa. Isi propune, de asemenea, sa fie complet aliniata la standardele mondiale privind tratarea deseurilor si reciclare pana in 2010.

spot_img

Ultimele știri