Coca-Cola isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti de Earth Hour

Compania Coca-Cola, partener la nivel international al organizatiei WWF (World Wide Fund) isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti in cadrul campaniei “Earth Hour”. Paharul si sticla de Coca-Cola din Piata Romana si billboard-ul din Piata Unirii din Bucuresti vor fi stinse sambata, 28 martie, intre orele 20.30 si 21.30, anunta un comunicat official al Coca Cola.

Reclame luminoase celebre sunt programate sa se stinga in Times Square, la fel ca si cele amplasate pe The Mirage Hotel si Las Vegas Strip, Piccadilly Circus din Londra si Kings Cross din Sydney. Alte reclame luminoase si billboard-uri se vor stinge din Mexic pana in Cairo si Shanghai.

De asemenea, sediul international al Companiei Coca-Cola din Atlanta va ramane pe intuneric. In SUA si Canada, Compania Coca-Cola a investit aproximativ 300.000 de dolari in media pentru a sustine mesajele “Earth Hour”, peste 5 milioane de oameni din peste 197 de tari fiind astfel expusi la mesajele campaniei.

“Am initiat si o campanie de comunicare pentru angajatii nostri, prin care le reamintim ca fiecare gest mic, al fiecaruia dintre noi, poate conta. Sutem constienti de faptul ca, stingand lumina pentru o ora, nu vom opri schimbarile climatice, totusi, actiunile noastre individuale sunt importante si, impreuna, vor avea o mai mare insemnatate ”, a declarat Cristina Biciila, Corporate Identity Public Affairs and Communication Supervisor la Coca-Cola Romania.

Peste 2.700 de orase si localitati din 83 de state sunt pregatite sa stinga luminile pentru o ora anul acesta. Earth Hour a fost organizat pentru prima data in Sydney cand 2,2 milioane de oameni si companii au stins luminile timp de o ora. Doar un an mai tarziu, evenimentul a devenit global, antrenand 50 de milioane de oameni din 35 de tari. Constructii emblematice precum Golden Gate Bridge din San Francisco sau Colosseum-ul din Roma au ramas pe intuneric.
Foto: Flickr

spot_img

Ultimele știri