BCR a lansat “Campionatul de bine”, o competitie de strangere de fonduri adresata organizatiilor de pe platforma de donatii online Bursa Binelui.
Competitia se desfasoara in perioada iunie-octombrie a.c. si-si propune sa incurajeze organizatiile sa foloseasca Bursa Binelui ca instrument de atragere de fonduri de la donatori individuali, se arata intr-un comunicat al Bancii Comerciale Romane.
Vrem sa construim impreuna cu organizatiile care s-au inscris si se vor inscrie pe Bursa Binelui un instrument eficient, prin care sa ajutam oamenii care fac bine sa isi indeplineasca misiunea mai usor, cu sprijinul comunitatii. Donatiile de la persoanele fizice inseamna, pe langa resursa financiara, si capital de incredere investit in proiectele ONG-urilor, care, pe termen lung, reprezinta elementul care le va asigura o crestere durabila. Avem acelasi model ca in business: cu cat ai mai multi investitori, cu atat compania ta devine mai valoroasa si mai puternica, ceea ce iti da libertatea si resursele sa faci lucrurile pe care ti le doresti”, a declarat Nicoleta Deliu, reprezentant Bursa Binelui.
Campionatul de Bine este o competitie de strangere de fonduri si se adreseaza organizatiilor inscrise pe platforma de donatii online Bursa Binelui, dar si celor care isi creeaza un profil pana pe 16 iunie.
16 iunie, ultima zi de inscrieri
In functie de sumele stranse si de numarul de donatori convinsi, organizatiile pot castiga dublarea sumelor obtinute, in limita a 5.000 de euro. Bursa Binelui este o platforma de donatii dezvoltata de BCR, unde, oricine are un card poate dona online, in siguranta si cu 0 comision.
„Campionatul de bine” e structurat sub forma unei competitii cu mai multe etape, in care ONG-urile se pot califica in functie de sumele pe care le strang si de numarul de donatori convinsi. Organizatiile se pot inscrie in concurs pana pe 16 iunie.
Mecanismul Campionatului de Bine
3 – 16 iunie – inscrierea in competitie
Pentru a se inscrie, reprezentantii ONG-ului trebuie sa creeze un profil al organizatiei pe Bursa Binelui (daca nu exista deja) si sa trimita un scurt plan de comunicare si fundraising pe bursabinelui@bcr.ro, pana pe 16 iunie.
Planul trebuie sa includa proiectul sau proiectele pentru care vor sa faca fundraising, suma pe care si-o propun sa o stranga, ideea creativa/mesajul, strategia de implicare a membrilor comunitatii in care se desfasoara proiectul. Organizatiile vor primi de la echipa Bursa Binelui feedback si sugestii de imbunatatire a planului de fundraisng.
17 iunie – 17 iulie – calificarea in sferturi
Pentru a se califica in sferturi, organizatiile trebuie sa stranga cel putin 300 de lei de la cel putin 5 donatori diferiti. Daca o organizatie are mai multe proiecte inscrise pe Bursa Binelui, se vor lua in calcul sumele stranse la toate proiectele sale active.
18 iulie – 18 august – calificarea in semifinala
Pentru a se califica in semifinala, organizatiile trebuie sa stranga inca 700 de lei de la cel putin 10 donatori diferiti, pentru a ajunge la 1000 de lei. Pe langa calificarea in finala, organizatiile care ajung in aceasta etapa vor fi promovate pe pagina de Facebook a BCR, care are peste 220.000 de fani.
19 august – 15 septembrie calificarea in finala
Ca sa ajunga in ultima etapa, ONG-urile trebuie sa stranga inca cel putin 1.000 de lei de la cel putin 20 donatori diferiti. Organizatiile calificate vor primi si un loc intr-un program de leadership si dezvoltare personala si promovarea proiectelor desfasurate.
15 septembrie – 16 octombrie – FINALA de BINE
In aceasta perioada, organizatiile calificate trebuie sa stranga o suma cat mai mare de la cat mai multi donatori. Vor fi premiate primele trei organizatii cu cel mai mare scor final (scorul final = suma stransa x numarul de donatori). Premiile vor consta in dublarea sumelor stranse, pana in limita a 5.000 de euro.