Americanii nu stiu sa numeasca un brand verde

Peste 65% dintre americani nu stiu sa numeasca un brand verde, potrivit unui sondaj al The Climate Group. Restul de 35% care au stiut sa nominalizeze companii care joaca un rol important in lupta impotriva schimbarilor climatice s-au referit la GE, Toyota, BP si GM, informeaza GreenBiz.

"Exista o mare diferenta intre ce fac companiile si cum sunt ele percepute", a explicat Neal McGrath, purtator de cuvant al The Climate Group, care a publicat studiul in parteneriat cu firma de consultanta Lippincott.

In 2007, brandurile verzi de top au fost GE, Toyota, BP, Ford si Honda. Ceea ce au aceste companii in comun sunt produse care ajuta consumatorii sa economiseasca energie si bani.

In ciuda problemelor economice, studiul arata ca majoritatea americanilor considera ca lupta impotriva schimbarilor climatice poate stimula economia. Acestia si-au exprimat un interes crescut in abordarea acestei probleme.

De asemenea, sondajul a aratat ca majoritatea respondentilor sunt dispusi sa isi schimbe stilul de viata si sa-si dedice mai mult timp combaterii schimbarilor climatice, dar foarte putini s-au aratat dispusi sa cheltuiasca bani pentru acest lucru.

Studiul "Consumatori, Branduri si Schimbarile Climatice 2008" a constat in intervievarea a 1.000 de americani si 2.000 de cetateni din Marea Britanie si China.

 

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri