27/03/2009 Coca Cola – Compania Coca-Cola Romania isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti

Compania Coca-Cola, partener la nivel international al organizatiei WWF (World Wide Fund) si al campaniei “Earth Hour”, isi va stinge reclamele luminoase: paharul si sticla de Coca-Cola din Piata Romana si billboard-ul din Piata Unirii din Bucuresti, sambata, 28 martie, intre orele 20.30 si 21.30. In cadrul parteneriatului global cu WWF, The Coca-Cola Company se implica in peste 50 de tari in evenimentele de crestere a notorietatii campaniei “Earth Hour”, sustinand ceea ce se asteapta a fi cel mai mare eveniment global de mediu.

“Ne bucuram ca putem sa sustinem acest eveniment international si sa contribuim la rezultatele acestuia prin stingerea reclamelor luminoase pe care le avem in Bucuresti. Pentru ca vrem sa facem mai mult de atat, am initiat si o campanie de comunicare pentru angajatii nostri, prin care le reamintim ca fiecare gest mic, al fiecaruia dintre noi, poate conta. Sutem constienti de faptul ca, stingand lumina pentru o ora, nu vom opri schimbarile climatice, totusi, actiunile noastre individuale sunt importante si, impreuna, vor avea o mai mare insemnatate ”, a declarat Cristina Biciila, Corporate Identity Public Affairs and Communication Supervisor la Coca-Cola Romania.

Responsabilitatea fata de mediul inconjurator, alaturi de cea pentru piata, pentru angajati si pentru comunitate, constituie baza politicii de responsabilitate sociala a Sistemului Coca-Cola si una dintre prioritatile sale.

In lume, alte actiuni ale Companiei Coca-Cola vor avea loc in cadrul evenimentului “Earth Hour” precum:
Cele mai renumite reclame luminoase sunt programate sa se stinga in Times Square, la fel ca si cele amplasate pe The Mirage Hotel si Las Vegas Strip, Piccadilly Circus din Londra si Kings Cross din Sydney. Alte reclame luminoase si billboard-uri se vor stinge din Mexic pana in Cairo si Shanghai.

De asemenea, sediul international al Companiei Coca-Cola din Atlanta va ramane pe intuneric la fel ca si reclamele din Grady Board si Woodruff Park. In SUA si Canada, Compania Coca-Cola a investit aproximativ 300.000 de dolari in media pentru a sustine mesajele “Earth Hour”, peste 5 milioane de oameni din peste 197 de tari fiind astfel expusi la mesajele campaniei.

Printre tarile in care Compania Coca-Cola s-a implicat in campanie se numara: Argentina, Australia, Bahrain, Belgia, Bolivia, Brazilia, Chile, China, Columbia, Costa Rica, Danemarca, Republica Dominicana, Ecuador, Egipt, El Salvador, Franta, Marea Britanie, Grecia, Guatemala, Honduras, Hong Kong, India, Indonezia, Italia, Japonia, Kenya, Koreea, Malaezia, Mauritius, Mexic, Nicaragua, Norvegia, Panama, Paraguay, Peru, Philippine, Rusia, Romania, Singapore, Africa de Sud, Spainia, Suedia, Thailanda, Trinidad si Tobago, Turcia, Statele Unite, Uruguay, Venezuela, Vietnam si Zambia.

Peste 2.700 de orase si localitati din 83 de state sunt pregatite sa stinga luminile pentru o ora. Astfel “Earth Hour” va deveni cel mai mare eveniment de mediu organizat la nivel global. Organizatii guvernamentale, persoane fizice, companii, scoli si organizatii locale se vor uni in acest mod, demonstrand ca este posibil sa iei atitudine in legatura cu incalzirea globala.

Pentru mai multe informatii despre evenimentul “Earth Hour”, sau pentru a va implica, vizitati www.earthhour.org.
 

spot_img

Ultimele știri