164 de romani cu spirit de initiativa, ONG-uri sau institutii publice au propus solutii pentru rezolvarea problemelor cu care se confrunta Romania.
Romanii care au propus “Idei din Tara lui Andrei”, campanie de CSR initiata de Petrom, au considerat ca tara noastra are nevoie, inainte de toate, de o imbunatatire la nivelul educatiei. 54% din inscrierile eligibile au vizat acest domeniu. 30% vizeaza tema dezvoltarii comunitare, iar 16% domeniul mediului.
<Idei din Tara lui Andrei> s-a nascut din dorinta noastra de a-i face pe romani sa gandeasca pe termen lung. Raspunsul primit din partea celor peste 164 de romani cu spirit de initiativa ne arata ca in Romania exista oameni care vor sa aduca o schimbare majora in vietile celor din jur si care se implica in dezvoltarea proiectelor pentru Romania”, a declarat Mona Nicolici, Manager Departament Sustenabilitate, Petrom.
“Idei din Tara lui Andrei” duce mai departe misiunea competitiei de proiecte eco-civice, “Orasul tau”, care s-a desfasurat intre anii 2009 si 2012. 160.000 de euro este valoarea totala a finantarilor acordate de Petrom, anul acesta, in cadrul competitiei “Idei din Tara lui Andrei”.