Topul celor mai verzi branduri

Google, Toyota si Ikea se numara printre cele 15 cele mai verzi branduri desemnate de Generatia Y. Aceasta lista a fost realizata in urma unui sondaj efectuat in randul a 100 de tineri asupra brandurilor verzi preferate, informeaza GreenBiz.

Cele 15 branduri verzi preferate sunt Whole Foods, Trader Joe’s, Toyota, Honda, Google, Aveda, Zipcar, American Apparel, Ikea, 7th Generation, Apple, The Body Shop, Starbucks, Netflix si Method, potrivit firmei de consultanta Outlaw Consulting din San Francisco.

Sondajul a fost efectuat in orasele Miami, New York, Los Angeles si San Francisco. Majoritatea celor intervievati au varste cuprinse intre 21 si 29 de ani si sunt considerati trendsetteri pentru ca sunt primii care au observat si adoptat ultimele trenduri in materie de moda, muzica si viata de noapate. Aceasta generatie poarta numele de Generatia Y.

„Acestia sunt cei care stabilesc trendul in categoriile de imagine si nu numai in probleme de sustenabilitate”, potrivit celor de la Outlaw Consulting. „Obiectivul nostru a fost acela de a descoperi companiile care se inverzesc peste limite si care au influenta la Generatia Y”.

Firma Outlaw Consulting este specializata in cercetari de calitate in randul trendsetterilor Generatiei Y, care cuprinde tori tinerii nascuti intre anii 1979- 1993.

Acest articol a fost realizat cu acordul GreenBiz

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri