Timberland, compania care a primit din partea coalitiei Ceres si a celor de la ACCA premiul pentru cele mai bune raporturi, a anuntat ca, la inceputul lunii, va mai face publice online datele CSR de pe primul semestru al anului 2008, informeaza Environmental Leader.
Aceasta noua politica reprezinta o schimbare fundamentala a structurii de rapoarte CSR a companiei. Datele CSR urmeaza sa fie raportate in acelasi fel ca si datele privind cheltuielile, anume semestrial si online, urmate de o sedinta a celor implicati in proiect, printre care se va numara si CEO-ul de la Timberland, Jeffery Swartz.
Compania va implementa sase initiative: implementarea unui ciclu de doi ani pentru rapoarte CSR complete, utilizarea site-ului web ca principal mijloc de comunicare, raportarea semestriala a parametrilor CSR, sustinerea unor sedinte semestriale intre persoanele implicate in proiect si conducerea companiei, focusarea pe Recreational Footwear Company (RFC) cu sustinerea unui nivel de comunicare eficient si facil si extinderea versiunii Web 2.0 la un nivel interactiv.