Peste 70% dintre studentii si proaspat absolventii americani ar prefera sa lucreze pentru o companie prietenoasa cu mediul decat pentru una conventionala, arata un sondaj realizat de Experience Inc., informeaza GreenBiz.
Marea majoritate a celor 2.500 de tineri intervievati si-au exprimat preocuparea pentru problema schimbarilor climatice. Ei spera, ca dupa absolvirea studiilor, sa obtina un job intr-o companie cu o strategie de mediu clara. 81% dintre respondenti au spus ca este important sa lucrezi inr-o companie deschisa problemelor de mediu.
„Companiile trebuie sa-si comunice clar angajamentele privind mediul si practicile de responsabilitate sociala prin intermediul programelor de recrutare pentru a atrage talente”, a declarat Jenny Floren, CEO Experience Inc.
Un alt studiu recent realizat de Alloy Media + Marketing arata ca tot mai multi studenti prefera brandurile responsabile fata de societate. 41% dintre respondenti si-au aratat preferinta pentru companiile prietenoase cu mediul, fata de 37% anul trecut.
Intervievatii au identificat Yoplait, Toyota, Burt’s Bees, Target si Nike ca fiind cele mai responsabile branduri.