Sony, Nokia si Nike au intrat in lupta cu incalzirea globala

Sony, Nokia si alte companii internationale s-au alaturat programului World Wildlife Fund (WWF) in efortul de a mobiliza mediul de afaceri in lupta cu incalzirea globala, informeaza Earth Times. Directorul Sony, Howard Stringer, si alti 12 manageri de top au semnat la Tokyo acordul de a sustine noile eforturi industriale in lupta cu schimbarile climatice.

In Declaratia de la Tokyo, managerii si-au luat angajamentul sa-si incurajeze partenerii de afaceri sa reduca emisiile de dioxid de carbon si sa promoveze stilul de viata eco-friendly.

Printre companiile care au semnat acordul se numara si Allianz Group, Nike, Hewlett-Packard Co si firma de transport japoneza Sagawa Express.

Managerii au spus ca scopul lor este sa arate povesti de succes ale companiilor care si-au indeplinit deja obiectivele de reducere a emisiilor de dioxid de carbon, companii care au obtinut, in acelasi timp, profit, a explicat Matthias Kopp, reprezentant WWF.

"Acesta este un semnal si pentru alte companii, precum si pentru consumatori si politicieni", a declarat Kopp.

De exemplu, compania farmaceutica din SUA, Johnson & Johnson, a reusit sa-si creasca vanzarile cu 372% intre anii 1990 si 2006 si a redus, in acelasi timp, emisiile de CO2 cu 16,8%, a continuat Kopp. Compania face parte din fondatorii programului Climate Savers, pe care WWF l-a inceput in 2002, si si-a stabilit tinte ambitioase pentru reducerea nivelului de emisii de dioxid de carbon.

Pana acum, 50 de companii internationale s-au alaturat programului.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri