Reducerea emisiilor de carbon, in meniul Bon Appetit

Incepand cu Ziua Pamantului din acest an, lantul de servicii alimentare american Bon Appetit Management Company a anuntat ca isi va reduce emisiile de carbon cu 25%, informeaza Environmental Leader.

Compania a anuntat ca va reduce achizitiile de carne de vita si branza, va cumpara numai produse fabricate in America de Nord si va cumpara numai peste congelat si de la furnizori locali, va implementa programe pentru compost si nu va mai folosi apa importata.

„Sa iei apa din Italia si sa o bei in Massachusetts face mai mult rau decat bine. Atunci cand consumam un produs trebuie sa ne uitam la intregul impact ecologic”, a aratat Adil Najam, director al Centrului Frederick S. Pardee din cadrul Universitatii Boston, in studiul „Viitorul pe termen lung”.

Ideea ca numai produsele locale sunt bune este una recenta, iar pe aceeasi tema, un studiu al Universitatii din Alberta a aratat ca mancarea organica nu ar fi mai buna pentru planeta.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri