Organizatia ecologista Greenpeace a lansat o competitie in care invita publicul sa redeseneze celebrul logo galben-verzui al companiei British Petroleum, tinand cont de catastrofa de mediu pe care a provocat-o in Golful Mexic.
“Elegantul logo verde al BP nu se potriveste unei companii care vrea sa investeasca in nisipurile uleioase, cel mai murdar tip de combustibil ce exista in prezent. Te invitam sa le desenezi un nou logo ce este mai potrivit pentru afacerea lor murdara”, se arata pe site-ul Greenpeace.
Logo-ul castigator va fi folosit in campania internationala pe care Greenpeace o va initia impotriva companiei petroliere. Propunerile trebuie depuse pana pe 28 iunie, la sectiunea “Behind the logo”.
Autoritatile din SUA au anuntat vineri ca volumul de petrol care se scurge in fiecare zi in Golful Mexic este de doua ori mai mare decat se estima. Pana in prezent, autoritatile americane au estimat cantitatea de petrol care ajunge in golf in fiecare zi la 12.000-19.000 de barili pe zi. Insa joi, ele au avansat cifra de 40.000 de barili, adica aproximativ 6,4 milioane de litri.